Детали


  • Маркетинг менаџмент - скрипта
    од Наташа Митева

    ISBN: 978-608-244-918-0
    број на страни: 87
    издадена: 2022
    јазик: македонски
    краток опис:
    Главната цел на маркетинг менаџментот е да креира и имплементира ефективни маркетинг програми кои ќе придонесат развој и исполнување на широки бизнис цели. Оваа е-скрипта претставува прв дел и е наменета за студентите кои го изучуваат предметот Маркетинг менаџмент на Факултет за туризам и бизнис логистика при Универзитет „Гоце Делчев“, Штип.

    линк за споделување:
    http://e-lib.ugd.edu.mk/1081

    DOI линк::
    https:www.doi.org/10.46763/9786082449180
 



Преземено: 398

Следете нè на:

 

online
97
е-Книги
1096
прегледи
470,730
преземено
580,833