Детали
-
-
Маркетинг:Основи за навигација во динамично опкружувањеод Тамара Јованов Апасиева
ISBN: 978-608-244-989-0
број на страни: 339
издадена: 2023
јазик: македонски
краток опис:
Почитувани студенти, колеги професори, маркетинг професионалци, претприемачи, маркетинг ентузијасти; почитувани читатели, добредојдовте во универзитетскиот учебник „Маркетинг: Основи за навигација во динамична средина“. Во денешниот свет на бизнисот кој постојано се менува, маркетингот е компас, GPS систем за навигација на организациите и компаниите кон деловниот успех. Маркетингот е научна област која значително еволуираше со текот на времето, прилагодувајќи се на променливите фактори на влијание поврзани со однесувањето на потрошувачите, технолошкиот напредок и општествените промени, воопшто.
линк за споделување:
http://e-lib.ugd.edu.mk/1146
DOI линк::
https://www.doi.org/10.46763/9786082770291
Преземено: 329