Детали


  • Маркетинг менаџмент - практикум
    од Наташа Митева

    ISBN: 978-608-244-917-3
    број на страни: 14
    издадена: 2022
    јазик: македонски
    краток опис:
    Главната цел на маркетинг менаџментот е да креира и да примени ефикасни маркетинг програми коишто ќе придонесат кон развој и исполнување на широки бизнис цели. Овој е-практикум е наменет за студентите коишто го изучуваат предметот Маркетинг менаџмент на Факултетот за туризам и бизнис логистика при Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип.

    линк за споделување:
    http://e-lib.ugd.edu.mk/1080

    DOI линк::
    https:www.doi.org/10.46763/9786082449173
 



Преземено: 161

Следете нè на:

 

online
143
е-Книги
1096
прегледи
470,723
преземено
580,826