Детали
-
-
Стратегиски маркетинг, креирање и одржување конкурентност на пазарот-учебникод Тамара Јованов Апасиева
ISBN: 978-608-277-096-3
број на страни: 363
издадена: 2025
јазик: македонски
краток опис:
Денес живееме во едно од најтурбулентните времиња, особено во поглед на почнувањето и водењето бизнис. Во рамки на динамични деловни опкружувања, значењето на стратегискиот (стратешкиот) маркетинг станува сè поголемо. Тој служи како основа за развој на успешна компанија, преку насочување на носењето информирани одлуки и поставување на патот кон одржлив раст. Како што условите на пазарите стануваат сè покомплексни и преференциите на потрошувачите се менуваат со досега невидена брзина, разбирањето на принципите на стратешкиот маркетинг е од суштинско значење за компаниите кои имаат за цел не само да опстанат, туку и да напредуваат.
линк за споделување:
http://e-lib.ugd.edu.mk/1228
DOI линк::
https://www.doi.org/10.46763/9786082770963
Преземено: 58