Детали


  • Стратегиски маркетинг, креирање и одржување конкурентност на пазарот-учебник
    од Тамара Јованов Апасиева

    ISBN: 978-608-277-096-3
    број на страни: 363
    издадена: 2025
    јазик: македонски
    краток опис:
    Денес живееме во едно од најтурбулентните времиња, особено во поглед на почнувањето и водењето бизнис. Во рамки на динамични деловни опкружувања, значењето на стратегискиот (стратешкиот) маркетинг станува сè поголемо. Тој служи како основа за развој на успешна компанија, преку насочување на носењето информирани одлуки и поставување на патот кон одржлив раст. Како што условите на пазарите стануваат сè покомплексни и преференциите на потрошувачите се менуваат со досега невидена брзина, разбирањето на принципите на стратешкиот маркетинг е од суштинско значење за компаниите кои имаат за цел не само да опстанат, туку и да напредуваат.

    линк за споделување:
    http://e-lib.ugd.edu.mk/1228

    DOI линк::
    https://www.doi.org/10.46763/9786082770963
 



Преземено: 58

Следете нè на:

 

online
115
е-Книги
1096
прегледи
470,726
преземено
580,827